»Pri živalih, ki živijo v temi pod vodo, se pri snemanju pojavi še dodatna težava. Ne moreš ure in ure čakati v šotoru, kot lahko na primer na kopnem, ampak si časovno omejen zaradi zraka in zaradi vidljivosti. Če se pod vodo premikaš, dvigneš usedline in voda se skali. Predvsem pa moraš za to, da najdeš žival, prižgati luč, s tem jim podreš ravnovesje in zbežijo.«
»Rad poudarim, da so živali igralci, ki se do skrajnosti trudijo, da ne sodelujejo. Težko jih je prepričati. Prelisičiti jih moraš, da jih lahko posnameš tako, kot si želel. Zame je bil to velik uspeh.«
»Z nesodelujočimi igralci, kar živali so, je treba ravnati spoštljivo. Ne smemo jih motiti v njihovem običajnem življenju, zlasti pa ne vznemirjati, ko gnezdijo. To ni le zakonsko prepovedano, ampak etično in samoumevno obnašanje.«
»Lahko si predstavljate, kako težko je bilo snemati živali. Včasih me kakšen gledalec pobara: 'Videl sem lisico v tistem prizoru. Kakšno srečo ste imeli, da ste jo posneli.' Ah, sploh si ne morete misliti, kako je bilo. Živali v filmu niso samo za kuliso, temveč nekaj pomenijo, predstavljajo. Medved nekaj predstavlja, ovca tudi, lisica tudi ... Bilo je pomembno, da smo živalim dali prvinsko besedo, saj ponazarjajo to dualnost človeka in živali.«
»To lahko postavi pod vprašaj tajnost pri glasovanju.«
»Od šestih filmov, ki smo jih načrtovali, smo posneli enega in še malo.«
»Snemanje filma je bilo zelo intenzivno, saj je ekipa snemala v klavnicah in tudi z živimi živalmi.«
»kaj posneti za uro in pol dolžine, če nič od tega, o čemer knjiga govori, ne obstaja več«
»Seveda, ne moreš drugače, kot da ga nekako … posvojiš. Kot potepuškega mačka, ki pride k tebi in na koncu bolj on vodi tebe kot ti njega.«
»Pri snemanju Gostiteljice mi je največji izziv predstavljalo to, da sem bila v vlogi režiserke in snemalke.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju